Pilates

Zajęcia te wzmacniają i wydłużają mięśnie i ścięgna, zwiększają ich siłę i elastyczność, poprawią samopoczucie. Podczas nich nauczysz się prawidłowej techniki oddychania i zrelaksujesz się. Pilates zapobiega przykurczom mięśni i niweluje wszelkiego rodzaju bóle ( głównie kręgosłupa ). Pilates to zdrowe ciało i prężny umysł. Zajęcia te polecane są dla wszystkich. Ćwiczenia pilates koncentrują się przede wszystkim na mięśniach brzucha, szczególnie tych najgłębiej położonych. Oprócz uformowania pięknego płaskiego brzuszka, silne mięśnie brzucha poprawią twoją równowagę i koordynację, a także ułatwią wykonywanie innych rodzajów ćwiczeń. Metoda Pilatesa łączy ćwiczenia fizyczne z koncentracją umysłu i kontrolą oddechu. W rezultacie otrzymujemy program fitness dla umysłu i ciała, który pozwala uzyskać nie tylko wspaniałą sylwetkę, ale także równowagę psychiczną , uspokaja i odświeża. Są różne stopnie trudności – zarówno ćwiczenia dla początkujących jak i dla zaawansowanych. Ponieważ wiele ćwiczeń wykonuje się w pozycji siedzącej lub półleżącej, mogą je stosować osoby z nadwagą lub schorzeniami kolan.

Metoda Pilatesa porusza najgłębszą warstwę mięśni brzucha, kompletnie zmieniając i modelując twoje ciało. Pozwala uzyskać szczupłe, silne, proporcjonalne ciało.